VIP reference

Pritožbe / Returns

Prejela poškodovanega blaga

  • Ob prejemu blaga od prevoznika, pazljivo pregledati blago dobavljeno.
  • Pošiljka, ki je videti poškodovana, ne sprejemajo.

Če se blago poškoduje, čeprav je embalaža nepoškodovana, je treba sporočiti to zadevo čim prej obvestiti prevoznika ali naše podjetje, odvisno od izbrane vrste prevoza.
 
  • Češka Post: osebno napove datum dobave v vsakem poštnem uradu.
  • PPL: prosim sporočite v roku 3 delovnih dni na tel. 225331500.
  • DPD: objaviti v roku 2 delovnih dni na tel. 841700700.
  • Toptrans: objaviti v roku 2 delovnih dni na tel. 267101601.
  • Gebrüder Weiss objaviti v roku 1 delovnega dne na telefonu. 296245025.

je bilo blago dostavljeno nepopolne ali napačne modela

Vse pritožbe rešujejo e-mail korespondenco je. Za poravnavo terjatev, nam pošljite e-mail info@hobbytec.cz in priključki za priključitev naslednje:
 
  • dokazilo o nakupu (račun)
  • zaključena pismo o pritožbi (prenesete TUKAJ )
  • fotografsko dokumentacijo jasno dokazuje razlog za pritožbo

je bilo blago dostavljeno nepopolne ali napačne modela

Vse pritožbe rešujejo e-mail korespondenco je. Za poravnavo terjatev, nam pošljite e-mail info@hobbytec.cz in priključki za priključitev naslednje:
 
  • dokazilo o nakupu (račun)
  • zaključena pismo o pritožbi, da prenesete TUKAJ
  • fotografsko dokumentacijo jasno dokazuje razlog za pritožbo


Če boste morali poslati izdelek v trgovini ali storitev in izdelkov, da prenese čisto zahtevke v skladu s higienskimi predpisi ali splošnih higienskih načel. To mora vključevati vse dele in pribor, ki so potrebni za preverjanje trdil napako. Priporočamo, da se veže:

  • kopijo potrdila o nakupu ali drugo dokazilo o nakupu blaga
  • Opis napake in vaše kontaktne podatke
 

Za darila, ki so na voljo brezplačno, ne more uveljavljati nobenih pravic potrošnika. Taki blago izpolnjuje pogoje sporazuma o darovanju in vse veljavne standarde, po češki zakonodaji.
 

Rok za plačilo zahtevka
 
  • Če ste se pritožba potrošnika obravnava v 30-dnevnem obdobju.
  • V primeru, da se potrošnik, se trudimo, da se ukvarjajo s pritožbo v najkrajšem možnem času.
  • V primeru vračila bomo poslali denar na bančni račun. Nadomestilo ne more biti denar, da bi postal.

Stroški, povezani s prevozom blaga v službo in nazaj storitev se povrnejo, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
 
  • naše pritožbe oddelek bo dogovorjena vnaprej, da bo blago dostavljeno na najbližji pooblaščeni servis na lastne stroške
  • trditev je utemeljena (da ne bo tako. okvare po operativnih napak, mehanske poškodbe, itd povzroča).
  • preko kontaktnega obrazca (postavka "Zahtevki") poslala zahtevo za povračilo potrebnih stroškov, povezanih s prevozom blaga
  • Doložíme stroške (račune skeniranja za poštnino, seznam ladijskega prometa, itd).
 

To je lahko samo denarni stroški na primerni ravni glede na naravo blaga. Npr stroški poštnine, ne taksi storitev.

nepopravljiva napaka

Če ste v službi je dejal, da so proizvodi, ki presegajo popravila (če ste se zavežejo) in da ste rešili vračilo trgovec ali zamenjavo za novo, se pritoži (seznam montažo) in garancijski list preko e-pošte na info@hobbytec.cz . Na bo osnova dokumentov pregledati svoj zahtevek, nato pa vas bomo kontaktirali.
 

Vrnitev v 14dennní obdobju

V skladu s § 1829 civilnega zakonika, ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v roku 14 dni od prejema blaga, v tem zaporedju. od prejema končnega dobave blaga, če je vsebina kupijo več blaga ali blaga je sestavljena iz več delov (to je dovolj, da pošljete 14. dan v obdobju). Če se odloči, da kupec odstopi v tem času, in mora izpolnjevati naslednje pogoje, bo treba vrniti kupnino in stroške najcenejša preko dostave blaga od prodajalca do kupca na voljo. V skladu s § 1820 odstavek. 1 točko. g) in § 1832 odstavek. 3, ki jih potrošnik nosi, ko odstopa od pogodbe v skladu s § 1829 in nasl. strošek vračila blaga.

Če se odločite, da umakne v tem času, vas prosimo, upoštevati naslednje pogoje:
 
  • Najpozneje v 14 dneh po prejemu blaga prodajalcu je treba poslati manifestacija volje, da odstopi od pogodbe. 
  • Obrazec za umik s trga prenesete TUKAJ
  • Prosim, pošljite mail na info@hobbytec.cz in nato vključi z blagom. 
  • Dostavo blaga nazaj na svoje stroške za shranjevanje in v 14 dneh po umiku.
  • Blago, ki jih pošljete v tem umiku, vam priporočamo, da se vračajo v originalno embalažo, mora izdelki nosijo znake uporabe, morajo biti nepoškodovani, popolna (vključno z dodatno opremo, garancijski list, navodila, itd) in kopijo dokazila o nakupu. Ne pošiljajte denarja po povzetju. Priporočamo vam, da zavarujejo blago. 
  • Denar za blago in stroške najcenejšega načina dostave, ki jih v spletni trgovini ponujene se bo vrnil na enak način, kot so bili prejeti, ali po dogovoru ali z nakazilom na vaš račun v 14 dneh po umiku. Prodajalec ni dolžan vrniti kupcu ves denar porabljen preden je preda blaga ali kupec dokaže, da je prodajalec blaga pošlje.
  • Če je bilo zmanjšano vrednost blaga (so delno porabi ali nosi blago, ki izhajajo iz ravnanja, razen tistega, kar je potrebno, da je zdravljenje glede na svojo naravo in značilnosti blaga niso popolni ali je bil poškodovan), je kupec dolžan dokazati, da so manjkajoča vrednost nadomestek v denarju. Prodajalec ima pravico nadomestiti znesek odškodnine za škodo, ki nastane, ki ga uporabljajo blago v nasprotju s § 1833 kupnine.
  • Če je predmet pogodbe in storitev se je začela s svojo uspešnost, potem mora kupec plačati delež cene za storitve, porabljene, če je kupec odstopil od pogodbe.
  • Če se skupaj z blagom, če kupcu darilo, pogodbo darilo med kupcem in prodajalcem, sklenjene s pogojem, naknadno, da če gre za odstop od pogodbe kupec padel dogovor darilo glede takšno učinkovitost darilo in kupec je potrebno skupaj s prodajalcem blaga tudi vrniti če darilo.
  • Če kupec odstopi od pogodbe, kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu, tudi v primeru, kadar se blago ne more vrniti njihovo znakov običajno poštne poti.
 

Postopek vračila blaga v 14dennní obdobju

  • Prinesite blago osebno v našem centralnem skladišču. 
  • Pošlji blaga po pošti ali ladjarja obravnava osrednjega skladišča:
    Hobbytec CZ sro - Oddelek za pritožbe
    Za Mototechna 87 (Pro-stavbni kompleks na domu)
    251 62 Tehovec
     
  • Za poravnavo zahtevka je treba priložiti dokazilo o nakupu (računa) in izpolnjenih obrazcev za vračilo blaga (prenesete tukaj ).
Izdelek mora biti čista in v skladu s higienskimi predpisi ali splošnih higienskih načel. To mora vključevati vse dele in pribor, ki so potrebni za preverjanje trdil napako.